10/5

kul att klockan är halv ett och jag kan verkligen inte sova..är hur pigg som helst. kan ju lugnt säga at det suger rätt mycket. har försökt plugga lite för att bli tröttare, men det hjälpte fan inte heller. aja, lär väl bli trött, förr eller senare. tur att jag inte börjar fören kvart över nio imorgon, inte så mycket till sovmorgon men bättre än ingen alls.

veckan kommer blir rätt jobbigt. går iof bara måndag-onsdag, men har fyra prov på dom dagarna. helt crazy, men det är bara att kämpa på, även om jag man bara vill lägga sig under täcket tills sommarlovet är här. usch..men får se fram emot att få fyra dagar ledigt i rad iallafall. sen blir det ju tävling på söndag :)

imorgon efter skolan ska jag bleka håret, får hoppas det blir bra! men lär väl försöka sova igen, även om det inte är så lätt att sova när man har fett ont i magen. men aja, natti natti!

Kommentarer
Postat av: carro

sv; typ ute vid ösby, fast på andra sidan vägen och en bit in i skogen :D haha, sämst förklaring men jag har ingen aning om vad det heter

2010-05-11 @ 13:42:34
URL: http://carolinebergdahl.wordpress.com
Postat av: carro

sv; en d-ponnyarab. Isabell Klassons :) Hon är ju på praktik i Norge och behövde någon som kunde hålla igång den, så ska rida den ett par veckor.

2010-05-11 @ 14:53:29
URL: http://carolinebergdahl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0