sportlov!

jag kom på att jag har ju sportlov!!! lov måste ju vara det bästa som uppfunnits. i´m love it! idag har det varit snöstorm hela dagen så blev ingen ridning idag. suger apa. men hoppas det är bättre imorn så vi kan åka till ransta och träna.

var iväg på träning med u-laget ikväll iallafall. jobbig och rolig träning! även om man kände sig rätt kass, plus att jag hade en dålig dag med innebandyn. men man kan ju inte alltid vara bäst..jag skoja.

men nu ska jag ta och lägga mig och kolla på O.C :) blir upp tidigt imorgon eftersom jag ska träna redan elva och så ska vi ut och låna mormor och morfars bil först också. men vi hörs :) pusssen

Kommentarer
Postat av: EMSY

jag gör ingenitng :D

2010-03-01 @ 22:23:20
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0