8 juni

tisdag idag dåå! och inte alls lika bra som alla andra tisdag, men det lär man ju vänja sig med. haha. idag har jag iallafall varit en duktig flicka, lämnat in två inlämingar och två prov! inte dåligt för att vara jag. så skönt att skolan snart är över, helt sjukt va fort det har gått! om en vecka har jag sommarloooooooooooooov

ikväll blir det tävling i ransta :) roligt! sen blir det tävling i enköping i helgen. så jävla taggad på att tävla! wiie :D

vet ni vad jag gjorde igåååååår?! jag cykla ut till stallet!! fast bara från skolan så blev rätt mycket närme, men ändå det är rätt långt! fett stolt jag va :d haha. tänk att det tog över tre år att övertala mamma och pappa. haha. så i sommar blir det att cykla och skaffa riktiga benmuskler. haha


my babeeee


Kommentarer
Postat av: carro

ååh jag vill också tävla :/ får dock vänta tills nästa helg när det är sorf

2010-06-08 @ 16:07:18
URL: http://carolinebergdahl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0