28 juli

jag är käääär!.. i en häst men vad gör det? var ju till Anette och red Antrax idag. herreguuuud va fin han är!! jag dog lite och så har hon ju flera unghästar som är jättefina dom också. känns som man måste bli rik, för jag vill ha dom. haha.

gick iallafall riktigt bra! han är jättefin både på marken och hoppningen. var roligt att köra lite dressyr för anette igen och roligt med att rida en annan häst också, man lär sig så himla mycket av att rida andra hästar också. hoppade lite också, supermysig att hoppa med! hoppar allt lätt som en plätt, en riktig prins. på slutet låg hindret på 120 cm och det är väl ändå rätt bra för att vara första gången jag sitter på han :)

bara att hoppas på att allt går som det är tänkt nu! skulle vara så kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0