26 juli

inget funkar bra just nu. vilket kanske märks här i bloggen, men eftersom jag knappt gör något på dagarna förutom att väntar och hoppas så finns det inte så mycket att skriva..för ni som inte vet så har min farmor fått en hjärnblödning, och ja ni kanske förstår utan att jag ska behöva skriva så mycket. men det är bara att försöka leva som vanligt innan vi vet..men det är allt utan lätt.

men det känns dumt om man bara ska gå runt och vänta eftersom sommarlovet bara rinner iväg och det känns som den här sommaren håller på att bli den sämsta sommaren på länge. och jag tänker inte låta den bli värre! jag vill ut och leva livet, vara helt crazy och ha grymt kul! ...men jag kan inte just nu! jag bara kan inte.

man får göra det bästa av situationen helt enkelt. tack bloggen för att jag fick skriva av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0