14 juli

idag (igår)..var jag vid månsan rätt många timmar med dannis och syster. rätt stolt över mig själv att jag orkade ligga i solen så länge, även om vi bada då och då. kan ju inte påstå att jag tycker det är speciellt kul att sola, men jag försöker överleva :) haha. trevligt var det iallafall!

sen ikväll så var jag och träna i ransta, var ett bra tag sen sist så det var kul. gick lite upp och ner idag, på uppvärmningen kändes det inte alls bra..men alltid bra med lite motgångar. kändes bättre på slutet när vi hoppade bana iallafall, då rullade allt på och hon var fin :) pluttisen!

nu ska jag nog försöka sova. har bränt mig på hela ryggen och rumpan, så måste erkänna att det gör rätt ont. men hoppas på att det gått över tills imorgon :) haha. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Dannis

snuttan då! men det är ju bara en vecka det handlar om, sen så ses vi ju igen!!!! :)

2010-07-15 @ 10:18:13
URL: http://danielladahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0