träning

träningen idag gick riktigt bra om man tänker på att hon har vilat i två dagar. var rätt mycket lydnad och så. men är iallafall nöjd med pluttan :) taggad som fan på att tävla nu! känns som det här är mitt och majsans år.

fredag imorrn. sista helgen innan skolan börjar, bläää. så galet party sugen så jag håller på att dö, så om nån saalabo har ferre på gång så call me! haha. har ju inte haft det bästa lovet om man säger så, så skulle vara skojsigt om man kunde få lite kul på slutet iallafall :)

nu ska jag lägga mig och kolla på O.C som vanligt, men det är ju skitbra såå :) pusshej

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: hehe det gäller att vara fullt påklädd och varm :p

2010-01-07 @ 23:35:37
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Bögjävel

Jag vet inte än. Själv?

2010-01-08 @ 10:31:44
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: Anonym

fest idaaaaaag. jakobsberg

2010-01-08 @ 11:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0