träning

skola som banligt idag. tre lektioner bara, skönt det. sög ju att  jag bara såg han i typ tre kinuter och sen försvann han :( jag har bestämt mig för att jag ska ha han!! hur svårt det än är. för en sån där pudding kan man ju inte låta va liksom, right? haha.

efter skolan så blev det stallet. va iväg och tränade i ransta som vanligt på tisdagar. blev riktigt jobbigt i dresyren, men fin va hon i formen och allt iallfall. sen hoppade vi rätt mycket bana idag. gick så jävla bra! jättenöjd med henne :) så nu blev jag ännu mer taggad till i helgen! hoppas på att hon är lika fin då :)

senare blir det innebandy träning. sen hem och plugga till voms provet imorrn, segt men bara att gilla läget. nu ska jag ta och ringa anette, länge sen jag prata med henne så. vi hörs!

Kommentarer
Postat av: carro.

när tränar du nu? ensam eller i grupp?

2010-01-26 @ 22:05:42
URL: http://carolinebergdahl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0