träning

slutade 12.10 idag. skööönt! bäst i skolan idag var att haan var där, man dör ju nästan..jag smällter. hihi. men annars var väl dagen bara jobbigt och tråkig.

efter skolan blev det stallet. sen iväg till ransta och träna. gaaalet pigg var hon, men blev iallafall lugnare i slutet. jag flööög av idag, länge sen jag gjorde det nu. vi skulle hoppa en oxer, men då såg hon inte bakre bomen så hon landade med frambenen på bakre bomen och jag flög och hon gick omkull. som tur va landa jag på sidan så slog inte i näsan som tur va, men landa på den sidan dom tog revben i från, men har inte kännt av det än så..får väl se hur det känns imorrn. men som tur va gick det bra med både mig och majsan. sånt händer liksom. men gick skitbra efter det så jag är jättenöjd :) älskling!


Kommentarer
Postat av: amanda

härligt :) jo det är bra med mig!



usch jag har också gjort en precis lika dan vrpa, inte roligt alls !

2010-01-12 @ 20:12:34
URL: http://aliceamandaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0