snabba cash

idag har det varit full rulle hela dagen, som alltid. men bara att gilla läget. dagen börja iallafall med stallet, red en sväng med carro. sen fort hem och byta om sen till idrottshallen och spela match mot per ols. matchen började grymt bra, men vi slarvade och slutade inte lika bra som den borde. 5-5 blev det iallafall. kan inte säga att jag var speciellt nöjd med min insats.

ikväll har jag varit på bio i heby med dannis, alexandra och angelica. vi såg snabba cash :) grym film! jag tyckte den var riktigt bra..och blev ju inte sämre av att joel kinnaman var med, äääckligt snygg. muums. kan iallafall rekomendera filmen.

nu väntar jag på att johan falk ska börja igen, joel kinnaman är ju med där också så blir han hela kvällen, men inte gnäller jag för det. hihi


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vet inte om jag vill se den filmen, men man anske borde ha gjort det för alla går omrking och pratar om den haha :)

2010-01-18 @ 12:01:59
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Philippe

Hovfotografen ska posta bilderna från matchen till Fredrik idag :)

2010-01-19 @ 13:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0