herregud

jag hinner typ inte blogga länge känns det som. blir högst ett inlägg om dagen typ.. suger, men ska försöka hitta lite mer tid. 

skola som vanligt idag. hatar torsdagar, även om dom är rätt sköna men segt att gå till tre. jag har kommit på att man faktiskt behöver fixa sig dom dagarna bygg inte är där ..för det finns ju rätt många snygga killar som är där vaaarje dag. har jag liksom inte tänkt på förut. haha..inte för att jag orkar bry mig, men ändå. nu blev det mycket men skit samma.

majsan fick vila idag. men var ut och fixade i stallet och så. äntligen så kom mina saker som jag beställt också, benskydden satt iallafall bra, ska prova bröstan imorrn. hoppas verkligen den passar, annars börjar jag gråta!

ikväll blev det innebandy träning. kom hem för ett tag sen. ska väl hoppa i duchen och sen blir det plugga hela kvällen, prov imorrn. inte så svårt egentligen, men skulle vara nice om man visste vad man skulle skriva iallafall. fredag imorrn!!! wie. sssssnygga byggkillar, kanske tilda(?) och heeeeelg :D naaajs ju.

Kommentarer
Postat av: amanda

javisst :)

jo det är bara bra med mig, hur är det själv?

2010-01-21 @ 19:38:04
URL: http://amandaalms.blogg.se/
Postat av: carro.

vad är det du ger vitlök för då? :b behöver hon ha de så här års?

2010-01-21 @ 22:37:57
URL: http://carolinebergdahl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0