lördag

hunnit med mycket idag känns det som. först match idag på förmiddagen i västerås. vi vann med 0-8!! såå himla skönt :) jag gjorde faktiskt mål också så kunde inte bli så mycket bättre. gjorde två i oförsig, men andra målet var precis då domaren blåste av så det gildes inte. det sög men skitsamma.

sen blev det ridhuset med englunds. fyfan vilket väder det är och jättekallt var det också, trodde nästan jag skulle dö ett tag. kul var det inte att åka på vägarna heller. men vi kom ju fram tillslut.

ikväll har jag bara kollat på melodifestivalen och nu ska jag kolla beck. pussen

Kommentarer
Postat av: Ia

Tack!! =)

2010-02-21 @ 09:15:37
URL: http://hastbrudarna.blogg.se/
Postat av: fridan

okej, har du spelat innebandy länge? vilket är roligast, ridningen eller innebandyn? :D



grattis till att ni vann matchen :D

2010-02-21 @ 12:58:44
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0