helgen

har inte hunnit blogga något i helgen. men har varit en rätt lugn och skön helg, vilket jag tror behövdes.

i fredags så var jag på natt bio på snabba cash igen med syster och dannis. har ju sett den förut men ville se den igen. såå jävla snygga JW och Jorge är i filmen! mums.

igår så gjorde jag inget speciellt. åkte med kicki och carro till ridhuset. hon gick helt okej, fast hon var finare i fredags när vi var där. rätt skönt att ha kört två dressyr pass två dagar i rad. det behövde vi.

idag så fick majsan vila, ska till ridhuset imorgon också så. nu ska jag snart iväg till idrottshallen och sen blir det match. sen blir man kvar där hela eftermiddagen eftersom vi måste hjälpa till på dam matchen. men måste packa och saker nu. hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0