hejhopp

äntligen är dagen slut! har varit en galet lång dag. slutade vid tolv och då blev det stallet. red ut en sväng, busade lite i snön och så. tror både hon och jag uppskattade det. sen ner på stan en sväng, blev lite smycken och så. hopaps på att det blir västerås i helgen för jag är shopping sugeeeen!

vid sex så blev det att åka till idrottshallen. sen match mot halstahammar, som slutade 2-4. jag tyckte vi gjorde en rätt bra match, men som tydligen inte räckte hela vägen. kul match iallafall! såhär taggad var det länge sen jag var på en match.

nu ska jag snart gå och lägga mig. överlycklig är jag för efterlyst hade sägongsstart ikväll, typ världens bästa program! vi hörs imorrn, puss

Kommentarer
Postat av: CattisEriksson

vad bra :D Jo allting är bra med mig också :)

2010-02-04 @ 14:13:02
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0