godnatt

varför går alltid studiedagar så fort? suger ju. men bara torsdag och fredag kvar nu så rätt skönt ändå. har varit duktig och städat mitt rum iallafall. satt upp rosetterna också, som har legat i en låda ett bra tag. men kunde inte sätta upp alla, kändes rätt jobbigt att det stod yoyo på alla utom dom som det stod majsan på. vet inte varför det blev så jobbigt, jag borde ju vara stolt över det jag gjort med honom. men det blev bara jobbigt, så några av hans rosetter fick ligga kvar i lådan. usch, jag är hemsk.

var till optikern idag också. skapligt skönt att jag inte har så dålig syn som jag har trott. fixade intygg för att jag ska få övingsköra så nu ska vi bara skicka in papperna och sen hoppas på att snön försvinner och sen ska jag ut på vägarna! nice att jag inte är tvungen att ha glasögon/lins när jag kör :) skönt!

nu ska jag lägga mig. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0