fettis tisdag

tisdagar som brukar vara min favvodag har varit allt utom det. praktiken var väl helt okej. fick göra lite saker man helst hade hoppat över men aja. men har fått bland annat mata, bädda, servera, köra rullstol och lite allt möjligt. var länge sen jag var såhär trött som jag är nu. snacka om att det tar på krafterna av att vara där.

efter praktiken så blev det ut till stallet. red ut en sväng. darling ♥ skönt att man fick lite energi av henne iallafall. sen hem en sväng och sen blev det innebandy träning. så nu kan man lugnt säga att jag är helt slut.

fettis tisdag idag ju. pinsamt nog så har jag ätit två semlor. haha, men det är ju bara fettisdag en gång om året liksom. men nu måste jag gå och lägga mig. ska gå med faster maggan imorgon så lika bra att sova så man orkar vara vaken och på hugget. haha. godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0