Dag 17 - Mitt favoritminne

Igen lär väl bli förvånnad nu, mitt favoritminne är Rhodos 2009.

Under hela högstadiet samlade vi in pengar. Vi bestämde oss för redan i början på sjuan att vi ville åka utomlands i nian. Så vi samlade in pengar genom att sälja new body, jockernummer, fika. Det var nog inte många som trodde att vi skulle klara det. Men jo, 27 Maj 2009 kl:17.02 satt vi på ett plan påväg till Rhodos. Vi hade klarat det!

"Rhodos, hääär kommer vi" och plötslig hade planet landat på Rhodos. Dagen vi längtat efter i tre år var helt plötsligt här. Det kändes helt overkligt. Sju dagar, bästa klassen, Sol och bad. Vad kunde bli bättre? Ingenting.

Vi solade och badade mest på dagarna. Sen på kvällarna gick vi oftast iväg och kollade i massa affärer och sen spenderades resten av kvällarna på vårat rum, större delen av klassen var samlade. Så himla lycklig jag var då. När vi satt där och lyssna på Ted Gärdestad och allt var så perfekt. Jag vill bara tillbaka dit igen! 

Det var helt klart den bästa veckan i mitt liv. Jag kommer aldrig glömma den, aldrig. Så mycket skratt och även tårar. Äkta kärlek från min sida. Never mind, 9E ♥


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-18 @ 23:34:41
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0