Dag 11 – Mina syskon

Tyvärr så fick jag bara ett syskon, hade inte skadat med en storebror. Men blir nog lite svårt att fixa nu :(

Men jag är glad för det syskonet som jag fick. En lillasyster som är två år yngre som heter Emma. Hon råkar inte bara vara min syster, utan hon är en av mina bästa vänner också. Vi är riktigt tajta, vilket folk lägger märke till rätt ofta. Vi berättar det mesta för varandra, försöker göra saker ihop. Vi är inte sånna som bråkar hela tiden, bara små tjaffsar om skit saker, om tex vem som ska ha dom nya skorna. haha. Jag tänker alltid skydda dig från det onda.

När vi var små så gjorde du alltid som jag. Hoppade jag i en vatten pöl, så gjorde du det också. Gungade jag, ville du det också. Jag var din idol. Och det hoppas jag att jag är idag också? hehe. Utan min syster vet jag inte vad jag skulle göra. Hon finns alltid där när man behöver henne! Jag tänker finnas vid hennes sida, livet ut. För henne tar jag en kula när som helst!

Jag älskar dig! Du och jag, alltid.



Kommentarer
Postat av: dannnnis

hahahahaha oj! har inte ens lagt märke till de :o

2010-12-11 @ 20:15:22
URL: http://danielladahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

*

2010-12-14 @ 15:27:21
URL: http://scharff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0