Dag 1 - Om mig

Jag är en småstads tjej på 17 år. Som älskar livet! Jag trivs jättebra i sala men vill ut och se världen medans jag är ung och sedan vända tillbaka hit igen efter några år. Som person är jag glad, envis, omtänksam, dagdrömmare och väldigt positiv när det gäller andra. Jag är rätt känslosam. När jag väl har bestämt mig för något så ger jag mig tusan på att det ska bli så också. Jag ger mig aldrig! Jag råkar även vara en riktigt dålig förlorare, lite för mycket.. Hehe. Det sista jag gör är att ta någon skit. Beter sig någon dåligt mot mig så gör jag det tillbaka, är någon snäll mot mig så är jag snäll tillbaka. Jag är en bra blandning av skitig hästtjej som älskar att vara i naturen och så, men älskar att klä upp mig, ha klackskor, snygga kläder, väskor osv. Jag har väldigt svårt att komma över saker, glömma och sånt är inte min grej. Jag har big dreams! Och jag tänker göra allt för att dem ska bli sanna.

Där var lite kort om mig. Jag vet nog så mycket om mig själv egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0