6 december

ledig idag! hur skönt som helst att vara det i veckan :) men fick igen sovmorgon iallafall, men börjar bli en vana så. vi åkte till ridhuset, riktigt fin var hon! inte alls springing och stel, utan hon var samlad och hur mjuk som helst. kanske behövde hon den här lilla vilan som hon fått. super bra kändes iallafall :)

har varit och haft möte med gun och annika också, rätt segt att behöva åka dit på min lediga dag men aja. dom verkar nöjda med mig så. hehe. nu ska jag ta och skicka iväg min psykologi som skulle varit inne för ett tag sen, men min hotmail har inte funkat så. bara att hoppas på att den fortsätter funka tills den är skickad.

sen måste jag städa mitt rum och sen är det innebandy träning också. när man hör ledig dag så borde amn ta det lite lugnt, men nope!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0