5 december

skapligt trött jag var när klockan ringde imorse, somnade inte fören fyra..men kunde ju inte sova när, ja det behöver vi inte gå in på :):) haha. åkte ut till stallet och släpte ut hästarna. sen till idrottshallen för att stå i kiosken med pappa, sen stod jag även där med josse och elvira också. trevligt! sen kollade jag på div3 matchen.

sen iväg till stallet igen och fixa stallet och ta in hästarna. imorgon ska vi till ridhuset, wiho! var ett bra tag sen jag red henne ordentligt så ska bli jätteskönt att få göra det. får väl se hur hon sköter sig :)

nu ska jag kolla film. sen blir det en varm skön dusch! kiss


bilden är ju så himla fin, eller? fint hår man hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0