25 december

God fortsättning på er alla! Imorse åkte jag ut till stallet, red lite. Pigg som tusan och rädd för det mesta, men det gick bra. Skruttan min :) Sen åkte vi ut till mormor och morfar och åt. Gott, men nu vill jag inte ta julmat fören nästa år. Usch.. Sen kolla vi på gamla kort, jag övningskörde lite och så :) Bra dag!

Ikväll har vi bara tagit det lugnt hela familjen, skönt! Kollar på tv och så. Nu ska jag snart gå och kolla på O.C :) LOVEEE!! Hoppas ni haft en bra dag! puss på er

FÖRRESTEN så är det ett år sen idag som jag blev riven av mormor och morfars hund under nästan och över läppen. Ett fult jävla ärr sitter där nu. Blä! Men aja, ett minne från Molly. Men vem vill gå runt med massa ärr i facet? Inte jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0