22 december

JULLOOOOOOV!!! Underbart underbart! Tre hela veckor utan skolan. Jippi!! Var till kyrkan en sväng, kände mig duktig som gick dit. Sen var jag och Alexandra till vallas julkul, fick inte komma in först men efter att min kära pappa kom och rädda oss så fick vi komma in och kolla :) Galet fula vissa var. Haha. Kommer hur kul det var när vi var med på julkul för två år sen, lite små snygga var vi då :) haha. Efter det gick vi ner på stad och fika med Ida och Angelica, vi kollade även runt lite så stan.

Har nyss kommit hem från stallet. Helt sjukt va kallt det är uteeeeee! Man dör ju nästan så fort man går ut :( -25 grader liksom. Man vill ju bara byta land ibland alltså.

Ikväll ska vi ha jul avslutning med innebandyn :) Vi ska tävla och äta, roligt! Ska snart hoppa in i duschen. Puuuuss!


Såhär snygga var jag och Oscar på julkul!


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu har jag även sänkt priset på nästan alla varor, lagom till jul!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2010-12-23 @ 10:10:50
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0