20 december

Första dagen i skolan idag efter fyra veckors praktik :) Rätt skönt att komma tillbaka faktiskt. Skönt som tusan var det att sova till åtta idag, nästan sovmorgon om man tänker på att jag har gått upp vid sex varje dag dom här veckorna. haha. Fast ändå så sjukt onödigt att gå i skolan dem här dagarna, man gör ju inte ett dugg! Bläää

Efter skolan så blev det stallet. Fortfarande svullen. Försökt få tag på Sven hela dagen men får inte tag på gubben. Suuuuck! Ska iallafall ta och skritta ut på henne en sväng imorgon, tror hon måste röra på sig. Kanske kan hjälpa om jag har tur.

Ikväll var det innebandy träning, roligaste träningen på hela året tror jag. Skapligt oseriöst, men jag gillart! Skoj med julavslutning på Onsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0