10 december

hallå där :) idag tog jag sovmorgon, galet va trött jag var. sen åkte jag ner på stan där jag mötte upp alexandra :) vi gick runt och kollade lite och tog en fika :) trevligt! skönt att få prata lite om våra och andras liv, blir inte så mycket sånt nu när man har praktiken. jag träffar ingen längre. huhu. en vecka kvar baraa. sen ut till stallet och fixa.

ikväll blir det att kolla på idol och ta det lugnt. somliga ska ju upp tjugo i sex imorgon så. antar att jag måste jobba sju dagar i streck sen, annars får jag tydligen inte ihop mina timmar. men man kan väl inte få praktisera en vecka i streck? låter ju helt sjukt!

nu ska jag snart ladda upp med popcorn och kolla idol. heja jay!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0