25 augusti

hallå bloggen! nu har jag nördat framför datan sen jag kom hem vid halv tolv, skönt med en tidig dag. tror jag åker ut till stallet när mammsen kommer hem. så ska nog ta en kopp te och softa, skööönt!

jag har tänkt på en sak..är det sommar eller höst nu? det lär ju vara höst eftersom det är kallt ute och det bara regnar hela tiden! huhu, fan demprimerande :( fast ändå hösten är ju ändå rätt mysig.

HÖST

HISS
-
mysigt att tända ljus och dricka varm choklad
- finns sjukt mycket snygga höstkläder
om man känner ofräsh i håret kan man bara dra på sig en mössa
- allt bra på tv börjar igen!

DISS
-
det är kallt och ruggigt
- blir galet lerigt i hagarna
- man blir deprimerad
- höst=öroninflamation
- blir mörkt efter tre
- har man ingen pojkvän så suger det


Kommentarer
Postat av: carro

suger inte de andra årstiderna lika mycket om man inte har pojkvän då? ;)

2010-08-25 @ 19:53:54
URL: http://carolinebergdahl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0