23 augusti

sommaren 2010 har nog varit ett av dom sämre sommarlovet. visst, det började väl bra med sol och bad..men sen gick det bara utför. värst var det väl med min farmor som fick en hjärnblödning, vilket gjorde att man inte var på topp i mer än fyra veckor. sen hände det flera saker också, men inget jag behöver gå in på. men det fanns ju bra stunder också :) men det bästa under sommaren har nog varit majsan, hon har gått super på tävlingarna och allt :)


SUMMER 2010

Har du druckit tills du spytt?
nope!
Sårat någon? det tror jag säkert..sorry va
Förlorat en vän? yes
Träffat nya människor? tror det :)
Kysst en främling? tror inte det, haha
Tagit droger? nej fan
Haft en sommarflört? kanske, kanske inte. vet inte vad man ska kalla det
Gråtit? jaaaa
Skrattat tills du kissat på dig? den dagen jag gör det så lovar jag att jag ringer
Varit vaken en hel natt? ja!
Solat? jafan, varit riktigt grym på det..fast det syns ju inte längre :(
Badat?
ja
Haft ett förhållande?
fucking nej
Gjort dig riktigt illa? tror inte det
Gjort några nya piercingar/tatueringar? nej :(
Läst en bok?
ja faktiskt, kors i taket mina vänner
Skickat sms till fel person med flit? haha nej?
Suttit vid datorn en hel natt? nej
Näckat? tror inte det, men skulle vara fett
Solat naken?
nope
Fått utegångsförbud? nej mina päron älskar mig för mycket..
Sagt "jag älskar dig" och menat det? ja
Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? nej fyfaaaan!
Varit i slagsmål? nää
Pussat någon av samma kön? oseriöst ja
Sjungit högt på ett berg? haha nej
Kysst någon i regnet? nej
Kysst någon i skogen? nej
Kysst någon du inte borde? nej
Tappat rösten? nej
Varit på festival? nej..kul att jag svarade nej på fem frågot, rolig tjeeeeeeeeeeeeeej
Gått upp i vikt? ja
Gått ner i vikt? nej blää
Bränt dig? ja på ryggeeen, grymt va ont det gjorde
Fått en ful bränna av kläder/smycken? tror ine det
Varit utomlands?
neeej :(
Gjort ett bra köp? massor!!
Tagit upp kontakten med en gammal vän? både ja och nej
Haft skadeglädje? bästa som finns typ juu
Sovit under bar himmel? nää
Vad kommer du sakna mest? everything! sommarkvällarna, solen, vara uppe halva natten..massor!!
Har du svarat ärligt på alla frågor? nästaaan alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0