22 augusti

kom hem från västerås för ett tag sen. har varit där med några snygga, men grymt dryga tjejer..hatar när dom vet precis vad dom ska göra för att få mig sur. haha fyfan. vi var iallafall på bio, vi såg PUSS :) den var inte speciellt bra..det enda som var riktigt bra det var när man fick se alexander skarsgård utan tröja. jag säger bara, ooj, oj, ooojj! haha. en liten spring tur hann vi också med, men hann på bussen gjorde vi iallafall. sen fick ju ida sin födelsedagspresent också, såå gryymt av oss! måste ha varit den bästa presenten ever :) haha!!

nu ska jag kolla OC :) sen ska jag sova sista natten i min säng för imorgon ska vi hämta min nya, super nice! huhu..lite sorligt, eller inte. OCH imorgon ska jag bleka utväxten och klippa mig! ska bli så grymt skönt att bli av med utväxten nu innan skolan börjar. sen får vi se hur jag gör med kalufsen..lång eller kort? jadu,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0