20 augusti

hann inte skriva någonting igår! var till ransta och tränade, hon var super fin! hoppade som bara den. tror hon behövde den där vilan :) fick en bra övning jag ska träna på av monica också, så det kändes bra! super majsan!på kvällen kom dannis hit, vi "pluggade" och kollade film :) mys! dear john, ååååh.

idag har jag hunnit vara till skolan och gjort matteprov, jag måste klara det här! annars vet jag inte vad jag gör. kändes helt okej så vi får väl hålla tummarna. ska till stallet om någon timme och efter det blir det innebandy. nice fredag kväll! tror det blit lungt ikväll eftersom vi ska upp rätt tidigt imorgon då det blir stockhoolm!

nu blir det te och OC!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0