17 augusti

jag hinner nog inte skriva något imorgon eftersom jag har fult upp HELA dagen. ska till stallet vid åtta, känns ju sådär men skönt att vara klar tidigt där iallafall. sen vid elva åker jag och dannis till lisa i västerås :) blir bara någon timme för min del, men bättre än inget alls. sen så åker jag, pappa, alexandra och morfar till borlänge och kollar fotboll :) fett nice dag!! hoppas det blir lika bra också.

nu lär jag sova om jag ska orka imorgon. måste ta tabletterna nu också och jag håller seriöst på att dö av dom..mer illamånende kan man nog inte bli, fyfan. men vi hörs på torsdag, eller imorgon om jag hittar någon liten lucka :)



Kommentarer
Postat av: ellen<3

var med i veckans blogg på min blogg & dom som vinner blir länkade,& man tackar väl inte nej till en länk?<3

2010-08-18 @ 12:11:56
URL: http://ellllllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0