12 augusti

gårdagen hos tilda var helt galet kul! vi åt, pratade minnen, kollade kort och filmer. så himla kul att se alla kort och filmer, det visade verkligen hur störda vi kunde vara ibland...helt sjukt. "jag vet inte vad det heter, men jag tror det kallas drake" HAHA. var helt underbart att träffa alla fem tillsammans igen, det kändes som vi aldrig hade varit i från varandra, allt var precis som vanligt. älskar dom människorna!

idag vaknade jag hos dannis med henne och lisa :) vi gick ner på stan en sväng och så, mysigt! sen blev det hem en sväng sen vidare på innebandy träning. kul men svettigt som fan. sen ut till stallet, vet ni vad jag och caroline såg när vi red? en jääävla räv!! usch, jag dog. haha

ikväll blev det månsan och glass med alexandra en stund, mys :) nu ska jag försöka sova. imorgon blir det först majsan och sen antrax, skoj :) godnatt!


hatar att lisa inte är med på bilden, då hade den varit helt grym. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0