1 augusti

helt sjukt att det redan är första augusti!! vilket betyder att sommaren snart är slut och att skolan snart börjar. suuuuck! men bara att njuta av den sista tiden helt enkelt :) men känns ändå tråkigt.

idag vet jag inte riktigt vad som händer, tror hela familjen ska hitta på något, men vi får se :) ska ut en sväng och pussa på majsan också.

längtar tills på onsdag för då ska jag och brudarna åka och shoppa i uppsala! ska bli så nice för jag måste ha nya kläder :) men nu ska jag höra med dom andra vad vi ska hitta på idag, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Becca

SV: Tack så mycket! :) Jodå, han är helt min!

Vad söt din häst var!

2010-08-01 @ 16:36:21
URL: http://sanmiguel.blogg.se/
Postat av: Ridsport "Nyheter"

Fin blogg :)

Besök gärna min blogg för det senaste om utrustning, rea & annat :)

2010-08-01 @ 21:41:15
URL: http://ridsportnyheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0