träningen

wiiiie! träningen idag gick så jävla bra :D hon var verkligen helt perfekt när vi hoppade bana. bjöd på alla hinder och man kände verkligen hur kul hon tyckte det var. BIG LOVE! blev några stopp i börjar på framhoppningen, men det var mest för att vi var lite för många på träningen och det blev lite rörigt. men det gick till slut :)red på vanligt tvådelat idag när vi hoppade och ska nog fortsätta ha det så nu när hon har blivit så pass lydig inom hoppningen. så kör vi på pelhamet när vi kör på marken. nu är jag as taggad inför söndag :) babyyy


Kommentarer
Postat av: maja

Hejsan, ååh vilka bra frågor jag fick :D

Svaren komme upp nästa Tisdag, kom tillbaka och håll utkik då :)

trevlig kväll :)

2010-04-06 @ 21:18:39
URL: http://majallarsson.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Har en liten meningslös länktävling där du kan bli länkad om du gissar rätt på vart jag varit ikväll. Jag är väldigt glad (vilket är lite förvirrande för detta stället associeras inte med det haha), men gissa på. Även det mest galna svaret får en länkning. ♥ ♥ ♥

2010-04-06 @ 22:40:22
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: desereé

sv; jadå min helg har varit bra, din då? :)



Nu är jag tillbaka med bloggen och allt. har inte haft orken till att skriva någonting, och har inte heller haft någontign speciellt att skriva. Men tillbaka nu! kika gärna in igen...

2010-04-07 @ 00:11:05
URL: http://ddeseree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0