fredag

suger att lovet snart är slut! men typ åtta veckor kvar till sommarlovet, så ska nog gå ändå. men skulle inte vara helt fel om man fick vara ledig ett tag till.

idag har jag varit till tandläkaren och fixat tandställningen, skönt det. red i ridhuset idag :) gick helt okej. körde mycket tempoväxlingar och hon lyssnade riktigt bra. längtar till på söndag! även fast det är myyyycket amnälningar och kommer bli en galet lång dag. men det ska nog gå bra ändå.

nu ska jag väl börja sminka mig och så, sen blir det hem till benne med några tjejor :) kulis! men svarar på kommentarerna sen för hinner inte nu. ha en trevlig kväll hör ni!

Kommentarer
Postat av: isabelle

svar: hihi :)

hur är det med dig då? :)

2010-04-09 @ 19:53:56
URL: http://isabellelinneahalvarsson.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej. Jag har haft en liten bloggpaus. Förklaringen finns nu i bloggen. Hoppas du kikar in :) Kram

2010-04-09 @ 21:36:26
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0