april april

jippi! nu har jag pååååsklov. hur skönt som helst :) slippa skolan på 10 dagar. hoppas på att det blir ett bra lov! ska bland annat lagfest, träna, begravning och tävla, sen blir det nog mer också :)

idag har jag inte gjort så mycket mer än skolan. var ut till stallet och fixade, men blev ingen ridning idag. men hon är värd en dags vila. har nyss kommit in från en lång prommis med pysen :) rätt skönt ute så han var nöjd.

det är ju första april idag och man vågar ju knappt inte tro på någonting utan att tro att personen skojar. har bara lyckas med att lura två-tre stycken, men dagen är ju inte slut än. april april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill!


Kommentarer
Postat av: ALMA - Foto och kreativitet ♥

sv; Det avr det! :D

2010-04-01 @ 20:31:48
URL: http://HTTP://ALMASFOTO.BLOGG.SE
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: gud vad kul att höra:D <3

2010-04-01 @ 20:54:31
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0