29/4

imorgon, imorgon, imorgon! fan redan valborg imorgon..och jag har inte en jävla aning om vad jag ska ha på mig. kan ju inte precis gå naken så något lär jag väl hitta på. känner mig lite mer taggad idag iallafall, så hoppas bara på att det blir fint väder. annars dör jag.

dagen har varit riktigt bra. roligaste var nog när jag lurade caroline! hahaha så jävla kul. hihi. tränade med div 3 laget idag också. riktigt fin var hon! så känns jättebra inför söndag :) kul att träna med laget också. känns som att det kommer gå bra för oss! fick våra overraller idag också, skapligt snygg.

ikväll var jag en sväng till idrottshallen med dannis. kollade handboll, skoj :) nu ska jag snart gå och leta lite kläder. imorgon ska jag till sjukan i västerås, ska träffa min läkare. ska bli rätt kul eftersom hon inte sett nästan, så får väl se vad hon tycker. men skriver imorgon! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0