20/4

dagen har varit bra! den är i och försig inte slut än men ändå..ska snart iväg på innebandy träning. damerna tränar lite med oss och sen spelar vi match. får hoppas på att det blir kul!

var till ransta och tränade tidigare idag. blev privat träning eftersom alla andra hade fått förhinder. men det var super bra att få en privat träning, bättre när man är själv och får mer hjälp och så. blev mycket lydnad idag och till slut blev hon riktigt lydig. hoppade rätt mycket idag när jag var själv. blev rätt mycket långa vägar och det behövde vi träna på, så hon inte bara springer iväg. var lite stuts och kavaletti också. galet va fin hon var i slutet!bjöd verkligen på hindren, hade lagom tempo och allt :) bäästa!

nu ska jag ta och anmäla mig till majs tävlingar. blir tre stycken så som det ser ut nu. super taggad är jag!


Kommentarer
Postat av: Julia

åh saknar häst livet alltså, :( fan blogg du med föresten :)

2010-04-23 @ 14:09:38
URL: http://juliawiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0