nice kväll

kom hem från angelica för ett tag sen. har galet kul :) först åt vi tacos och satt och prata lite. sen åt vi efterrätt, mums. efter ett tag så fick vi nått jävla ryck och börja fixa oss till olika stilar och sen spela vi in en film. hahah. ja, vi är faktiskt sexton..eller eftersom jag bara är femton så borde jag få vara töntingare än dem :) ääh, vi är inte så omogna som det låter. kul var det iallafall :)

cupen idag gick inte speciellt bra. dem förlora båda matcherna som dem spela. men dem kämpa på bra ändå :) tur att jag hade alexandra där annars hade tiden gått så sakta :) nu ska jag kolla på film, Hannah Montana the movie. hahah..som sag bara femton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0