mysig dag

ska snart iväg till lärkan och kolla på när tjejerna tränar. inte specielt kul att bara kolla på, men bara att gilla läget. hade jag inte haft ont i armen så hade jag kunnat spela.

har ont i armen eftersom jag tog svininfluensa sprutan idag, så nu är jag öm där och sen gör det ont när man har upp armen. men känns skönt att ha tagit den iallafall. hoppas på att jag inte får några biverkningar bara, men brukar inte få det efter såna där influensa sprutor, men blir väl nu bara för det.

var och fikade på stan med dannis och angelica också :) mys! sen gick vi på stan en sväng också. fyndade lite underkläder :) sen har jag ju varit till stallet också. gick en lite längre sväng med henne idag, tror hon tyckte det var rätt drygt. haha, men det är ju inte speciellt kul att ut och gå bara, tror hon håller med om det. har övertalat min syster om att hon ska rida minst två gånger i helgen :) känner mig överlycklig för det! hoppas på att hon vill fortsätta att rida lite mer i fortsättningen, då skulle jag bli happy :) haha.


världens bästa!

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Nej det är lugnt.

Ja verkligen, helt lovely ;)

2009-10-27 @ 18:54:53
URL: http://emmazzz.blogg.se/
Postat av: V A N E S S A

varför fick du vaccinet så snabbt? :)

2009-10-27 @ 20:48:13
URL: http://vanessass.blogg.se/
Postat av: L I S A

svar: helt okej, rätt seg men tränade precis.. mår underbart nu. sj? :D

2009-10-27 @ 22:08:20
URL: http://lisaarmandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0