lördag

jag satt aldrig vid datan igår, så får väl skriva hur lördagen var idag istället :) 

familjen åkte till västerås på dagen. var meningen att vi skulle shoppa och så. men det var bara emma som hitta massa och jag köpte ingenting. provade nog 20 skinnjackor, men var något fel på alla..antingen var dem för stora, för dyra eller så passa den helt enkelt inte. men det är ju tur att emma och jag kan ha varandras kläder, så får väl låna hennes kläder..hoppas jag :)

blev skapligt deppig över att jag inte hitta någon. sen blev jag arg/sur/ledsen för när vi var i västerås så kändes det som alla kollade på näsan, vilket inte kändes så kul. ibland känns det som jag bara vill berätta för hela världen vad jag har varit med om, då skulle dem kanske förstå. men efter att ha surat ett tag så gick det över. blev gladare efter att ha varit i stallet, majsan får en alltid på humör :)

sen framåt kvällen kom dannis, alexandra och angelica :) har saknat dem! fast kändes inte som jag ville visa mig, men var lika bra att få det överstökat. skapligt skakis jag blev när alexandra kom med blomma, choklad och lotion. blev så himla glad :) vi satt väl mest och prata om allt, inte träffats på två veckor så det fanns mycket att prata om. när dem åkt så kom iiiida :) kollade på fotbollen och så. har saknat henne! ida skulle hem till angelica sen och tilda, idaw och robergs var hemma hos angelica. så då träffade vi dem och ida följde med sen. träffade världens bästa tilda :D  happy! men var roligt att träffa alla som jag träffat idag, har ju visat mig väldigt mycket idag. men det känns rätt skönt att ha det gjort.  lyckad kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Matilda .

Jätte fin blogg (:

anmäl dig till veckans blogg, det är jätte enkelt, kolla bara in min blogg !

2009-10-11 @ 18:15:05
URL: http://hejmatildas.blogg.se/
Postat av: fijah:)

Tack=) helgen har varit tippen, varit med kompisar=)

2009-10-11 @ 18:30:03
URL: http://feliciasoder.blogg.se/
Postat av: mmatilda

sv: okej, kan förstå att det är ovant. Jag hade tycktr det var superläskigt! :o kram!

2009-10-12 @ 08:06:12
URL: http://zynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0