första skoldagen

idag var jag ju till skolan för första gången på två veckor. känns rätt jobbigt när jag och dannis precis skulle gå in, men efter att ha kommit in så släppte det lite. sen efter första lektionen så skulle vi ha hål i över en timme, vilket betyde att det skulle vara massa folk som skulle se mig..nog första gången jag inte vill ha hål. men det var inte så fortligt som jag trodde att det skulle vara, får väl se hur det blir imorgon. men första dagen är iallafall klarad :)

slutade 12.10 idag :) åkte hem och böt om sen åkte jag och pappsen ut till stallet och fixade. älsklingen har varit så himla gó två dagar i rad, gnäggat när jag kommer och kommer emot en och ser jätteglad ut :) sånt blir man suuuuper glad av!

var iväg och kolla på innebandy träningen ikväll :) kul att träffa tjejerna igen! blev väldigt många visningar av näsan. haha..men sånt får man väl räkna med. blev skapligt sugen på att spela, men det får väl vänta :(

en del personer kan veeeerkligen förvåna en!


Kommentarer
Postat av: O L I V I A

så roligt!

blev du nöjd? :)

2009-10-14 @ 19:29:19
URL: http://picoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0