syster reed

wiie..idag red emma :) var nog två-tre år sen sist. gick jättebra i början, longerade när hon satt på. och jag tyckte faktiskt att jag såg en leende på hennes läppar. eftersom majsan var så lugnt och det gick så bra så fick hon rida lite själv, men helt plötsligt så drog majsan iväg i full galopp och ville aldrig sluta springa. förutom att min syster blev bortskrämd från att rida så gick det bra till slut. tack carro för att du sprang av henne också! i veckan är det jag som hoppas upp på hästryggen, för emma lär väl inte vilja rida något mer..tyvärr, för det gick verkligen bra innan allt idag och jag tror faktiskt att hon gilla det. jag var faktiskt väldigt glad för ögonblicket när jag såg henne rida. älskar dig syster, även om du inte vill rida..fast du borde vilja.



Kommentarer
Postat av: camilla

vilken söt bild på er :)

2009-11-02 @ 16:28:57
URL: http://camillaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0