helgen!

det här var nog den bästa helgen på länge! har inte haft tid att blogga så får ta och skriva lite nu vad jag har gjort.

lördag: jag och några tjejer skulle ut och äta, trodde jag iallafall. men när jag kom till dannis så fick jag en ögonbindel över ögonen så jag såg ingenting. sen gick vi ut och började gå, svi gick lite väl långt för att bara gå till bilen tyckte jag. men helt plötslig går vi in i ett hus eller något. men när dannis tar av ögonbindeln så är vi i en lokal och det är några tjejer där. då har dom fixat en överraskningsfest!! jag dog för ett tag. så jävla gulligt gjort :') ni är bäst tjejer. tack så jättemycket!

söndag: åkte till globen med sorf och kollade på horse show :) cheezebolls, dans, shopping, rysningar och mer. galet kul var det iallafall :) vi såg bland annat Prins Carl Philip Pris, stjärnornas hopping m.m. bäst var nog ändå han med sex hästar, kommer inte ihåg vad han heter men grym är han iallafall. hittade rätt mycket saker också, två täcken, lindor, luva, schabrak, magplatta. riktigt kul dag iallafall :D

 


Kommentarer
Postat av: Yasmin

Låter som en händelserik helg du hade (:

2009-11-30 @ 23:57:33
URL: http://yasseh.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja verkligen. Har du? Kram

2009-12-01 @ 11:42:25
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0