heelg!

äntligen helg! efterlängtat som bara den, men tyvärr så är det ju snart måndag igen. men vi är lediga på tisdag :) efter skolan åkte vi ut till stallet, skrittade ut barbaka en sväng :) mys! sen hem en sväng sen ner på stan och träffa dannis :) skulle hitta skor och något att ha på mig imorgon..men slutatde med att jag blev arg och kom hem med bara ett par strumpbyxor. får kolla min garderob ikväll och se om jag hittar något, annars stannar jag nog hemma imorgon. men tack dannis för att du följde med iallafall! du är bäst.

ska snart hem till dannis :) fredagsmys med några tjejer. ska kolla idol och så. ska sätta på mig jeans eller nått sen drar jag. hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja verkligen :) Kram

2009-11-13 @ 20:14:47
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/
Postat av: Josse

tack,desamma ;D

2009-11-13 @ 21:58:40
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0