fars dag

det är ju som sagt fars dag idag. så ville passa på att säga att jag älskar dig pappsen :)

men jag måste erkänna att jag inte gillar såna här dagar som far/mors-dag. varför finns dem egentligen? bry sig om sina föräldrar kan man väl göra alla dagar på året..och tänk på dem som kanske inte har båda sida föräldrar levande eller i sin närhet. hur känns det för dem? inte så bra antar jag. det ska väl inte vara en dag då man ska bli påmind om vad som kanske har hänt sina föräldrar? tycker inte jag iallafall. båda dem här dagarna borde tas bort enlig mig. helt onödigt! men jag älskar båda pina päron iallafall.


Kommentarer
Postat av: evelinafahlström

Svar: Haha, lite sent å svara men ;p Jag ska sova nu så :) Vad har hänt/händer själv? :)

2009-11-08 @ 21:09:47
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: evelinafahlström

Svar: Haha, lite sent å svara men ;p Jag ska sova nu så :) Vad har hänt/händer själv? :)

2009-11-08 @ 21:10:09
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0