you don´t know

jag har två val, jag vill inte välja något av dem. finns inga tider för opration i sommar :( så jag får välja på att göra opratinonen den 8 juni eller i höst. om jag väljer den 8 juni så missar jag skolavslutningen. väljer jag i höst så kommer jag missa massa i skolan och så, vill inte ta friår heller. vi får se hur det blir, hatar när man måste välja mellan såna här saker.

träning ikväll :) gick riktigt bra! måste bara tänka på att sitta mer i vänster. har inte fått tag på anette än, men måste höra med vilket bett jag ska börja med. måste iväg till västerås och köpa. någon som vet nån som lånar ut en ponny i sommar? som man kan träna och tävla lite på? :)

Kommentarer
Postat av: frajzi.blogg.se

gud vilket svårt val! :( Men om jag får säga vad jag tycker, så är det bäst att välja bort skolavslutningen. Du kan "ta farväl" av alla i Rhodos ju, och typ dagarna innan. Sedan kanske du kommer som en helt ny person till hösten!

Hoppas verkligen att allt kommer gå bra Ida, det är du värd så söt och snäll som du är!

2009-05-05 @ 22:19:00
Postat av: OscarMyrberg

jag håller helt med Frida! 8 juni. nog för att det är sista skolavslutningen tillsammans.. men jag lovar att det inte är hela världen! :)

2009-05-05 @ 23:07:08
URL: http://oscarmyrberg.blogg.se/
Postat av: Ida

Jobbigt val. Jag skulle nog ha valt 8 juni, då skolavslutningen i 9:an inte var så speciellt för mig.

2009-05-07 @ 22:50:46
URL: http://idafunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0