Britney Spears

Jag kan säga att det är riktigt deprimerande att sitta hemma i Sala när min största idol är i Sverige och ska spela en konsert ikväll.. haha, nu börjar jag nästan gråta. Men jag har drömt om att se henne sen jag var en liten plutt och sen när jag får chansen så har jag inga pengar, det kallar jag skit. En jävla dag ska jag se henne! En sak är jag glad över iallafall och det är att jag har hennes autograf och det är det inte alla som har :) plus att det är skriven personligen till mig. Min kompis såg henne en gång när hon var i USA och då sprang hon fram och bad om autograf till mig och berättade om mig och så :) wiho!

 

Kommentarer
Postat av: agnèsthehalfvampire,

Woaw.

2009-07-15 @ 20:06:53
URL: http://agnesdayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0