27 juli

vet ni vad jag gjorde nu för två månader sen?..satt på ett plan påväg till rhodos. åh, jag vill bara tillbaka. umgås med klassen hela dagarna. sola och bada! underbart kallar jag det. en dag ska jag tillbaka och gå runt och tänka..åh där hände ju det, och massa :')

var uppe med tuppen idag..eller nästan iallafall :) iväg till ransta och träna. allt började med att vi hade glömt sadelgjord i stallet..men som tur var fick jag låna en av monica! pinsamt, men men..själva träningen gick väl bra :) majsan tyckte en övning var lite jobbig, men det är ju inte så konstigt eftersom vi hoppar nästan dubbelt så högt nu än vad vi gjorde innan vi började träna för monica. men jag är iallafall nöjd med snuttan :) nästa vecka får hon vila från hoppningen.

var iväg en sväng till mormor&morfar idag också :) vi åkte runt och kollade på översvämningarna där ute. helt sjukt mycket vatten! stackars bönderna som förlorar flera miljoner på det där.

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

åh, vad kul att det går frammåt för er i träningen! :-)

2009-07-27 @ 23:00:06
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: carro.

hehe, jag var där redan kl. 8 imorse och tränade ;) Kul att det går bra för er!

2009-07-27 @ 23:10:30
Postat av: Linda

Jorå, det funkar :) med dig? :)

2009-07-28 @ 11:04:08
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0