äntligen

var till akademiska sjukhuset i uppsala idag på återbesök. malin (hon som gjorde oprationen) tyckte det såg jättebra och fint ut. nu ska jag förhoppningsviss inte ditt något mer, om det inte händer något speciellt. nu får jag hoppa och spela innebandy precis som förut, wiie. men lät lite läskigt när hon sa att jag alltid kommer ha en extra känslig näsa och att jag har extra lätt att bryta den..sen sa hon att bryter jag den så är det så, och då är det bara att göra om allt igen. hahah, lät inte så roligt. så ni får ge fan i att bryta näsan på mig :) sen kommer det ta ungefär ett år innan näsan bli helt fin och bra, lång tid men aja.

tisdag imorgon. nog den bästa dagen i veckan, slutar tio över tolv, puddingen är i skolan, hoppträning och sen innebandyträning :) gillas. sen ska vi ha grötfest imorgon för tvåorna och treorna.

nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0