trötter

känns som jag ska tappa huvudet snart, kanske borde sova? äh..det är så tråkigt, men jävligt skönt på morgonen när man ska gå upp. skit samma. var på övningskörnings kurs idag ju, snacka om att den tog på en. sitta och lyssna tre och en halv timme är skaapligt jobbigt. men nu är jag taggad på att ut och köra :) måste bara skicka in papper och så.

juste, fan va glad jag blev igår när tove åkte ut! :D hihi. erik var ju gryyyym och calle inte långt där efter. men hoppas ändå på att erik vinner allt.  

kom på att det lät rätt knasigt att det kändes som att jag skulle tappa huvudet, skulle se rätt roligt ut om jag bara tappa huvudet på datan och så satt jag där utan huvud. hahaha, gud va babblar..förlåt, sån är jag. pussss


Kommentarer
Postat av: johanna

sådär ser jag nog också ut just nu

2009-12-06 @ 14:35:32
URL: http://modins.blogg.se/
Postat av: IISABEL

jadå min dag har vatt bra :D själv ?

2009-12-06 @ 20:33:32
URL: http://onlyisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0